Ga naar de inhoud

Fondsenwerving

Donateurswerving

Betrokken donateurs zorgen voor een stabiele inkomstenbasis. Daarom zijn veel organisaties op zoek naar donateurs die hun werk een warm hart toedragen.

De centrale vraag bij donateurswerving is: hoe verbind je de idealen van je achterban met de idealen van je organisatie? Het werven en vasthouden van donateurs vraagt een lange adem en een slimme wervingsstrategie.

Donateurs komen langs veel wegen uit bij jouw organisatie. Jij moet ervoor zorgen om op de juiste momenten op die weg zichtbaar te zijn. Daarvoor heb je een slimme strategie nodig. Ons team van adviseurs denkt hierover mee. En meer dan dat. Ze adviseren ook over een eventueel CRM-systeem, en assisteren, als dat nodig is, bij de data-entry. Wel eens gehoord van de donateurspiramide? Onze adviseurs vertellen je er alles over.

We adviseren je ook over de middelen die je kunt inzetten om je naamsbekendheid te vergroten. Er is veel mogelijk: storytelling, inzet van social media, online advertenties, mailings en marketingacties. Samen met jou bepalen we welke middelen het beste passen bij jouw organisatie, projectdoel en doelgroep.

Tijd voor de volgende versnelling?

Neem contact op